<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4664242383901968618\x26blogName\x3dYO-pot\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://yopot.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dro\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://yopot.blogspot.com/\x26vt\x3d-5663470449559949661', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

YO-pot

yo pot... tu poti... noi poate !!!

Sa recilclez mobilul vechi YO pot (revolutions - ca de, vine dupa reloaded*)

luni, 20 octombrie 2008

Scriam saptamana trecuta de campanie de reciclare a mobilelor. Si cum ziceam atunci ca maine ma duc sa vad daca e pe bune sau nu, maine a si trecut si a ajuns o zi din saptamana trecuta.
Dar una peste alta, azi mi-am rupt ceva timp si m-am dus la cel mai apropiat sediu Vodafone, cu punguta cu telefoane si vre-o 4 baterii vechi + un incarcator de masina vechi si vre-o 2 din astea obisnuite.
Ajung eu acolo, si caut vestita cutie, ca asa scrie pe site. Caut si n-o vad.
Asa ca stau pana se elibereaza cineva. Dupa 10 minute de cautat cutii si asteptat, reusesc sa ma bag in seama si sa zic ca am si eu punguta sus mentionata si intreb naiv, deja fara speranta - "Campania cu reciclatul mai e valabila"? Spre uimirea mea totala raspunsul a fost "DA".
"Cate mobile aveti?", sunt eu intrebat - "2", raspund eu. Si asa ca mi se pun in brate 2 foi de hartie (aka formulare) sa le completez.
Pe foi scria cam asa: subsemantul X-ulescu, declar ca imi iau gandul de la aparatele pe care le las lor. Si aparatul e marca XYZ si modelul ZYX si cu codul IMEI (daca va intrebati ce e ala, vedeti ca tebuie sa desfaceti mobilul, si sub baterie e un cod de vre-o 15 cifre, e ala e). Si asta de 2 ori.
10 minute mai tarziu, si dupa o copie de buletin facuta, ca tebuie si aia, am lasat eu victorios punguta cu de toate, in sfarsit la o tanti, care nu semana a cutie de colectat mobile. Intreb cu speranta in glas "asta e tot?", mi se raspunde ferm si jovial, ca de, era sfarsitul programului, "da", si plec eu fericit acasa, fara sa mai intreb de cadouri sau alte dracii... Pe foaia completata zicea si ceva de un cadou pentru fiecare mobil, dar ei sa fie sanatosi, cu brelocul lor cu tot.

Si uite asa, YO-pot sa stau 30 de minute si sa completez 2 formulare ca sa dau o punguta cu mobile si accesorii la reciclat. Dar ma intreb oare cati au atata rabdare? Si mai ales, unde naiba e cosul ala unde trebuie sa le lasi si sa pleci...
Mai tot e bine, inceputul e greu, greu rau...

*n.r. - vezi seria Matrix ;)

Etichete: , , ,

posted by Liviu

0 Comments:

Add a comment

octombrie 2008
noiembrie 2008
decembrie 2008